NUMBERS ARE PEOPLE COCK-UP BEFORE CONSPIRACY • CITE PRIMARY SOURCES OR GO HOME


Sunday 29 April 2012

ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΜΕΡΟΣ 3ο: ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ

Όπως υποσχέθηκα στους αναγνώστες μου, σας αποκαλύπτω σήμερα την πρόθεση ψήφου μου.

Μην φοβάστε, δεν θα ακολουθήσει κάποιο λογύδριο για το πόσο με εκφράζει το κόμμα που επέλεξα. Η ψήφος μου προκύπτει από μια σε βάθος ανάγνωση των προγραμμάτων και των δηλώσεων των φιλελεύθερων κομμάτων και δεν μου δίνει καμμία συναισθηματική ικανοποίηση, απλά μια σχετική βεβαιότητα ότι έπραξα το καθήκον μου ως πολίτης να ψηφίσω υπεύθυνα.

Σας παρακαλώ για τον ίδιο λόγο να μην αναμεταδώσετε θριαμβολογώντας την επιλογή μου, αν τυχαίνει να σκοπεύετε να ψηφίσετε το ίδιο κόμμα με εμένα.

Αν στο μεταξύ τα δεδομένα αλλάξουν δεν θα διστάσω να αλλάξω κι εγώ γνώμη.

Για την ώρα την καλύτερη προσαρμογή στις αρχές μου μού την παρέχει η σύμπραξη Δράσης - Φιλελεύθερης Συμμαχίας. Θα ανεβάσω σύντομα και μια πιο αναλυτική πριγραφή των όσων με ευχαριστούν και με ενοχλούν σε κάθε κόμμα.

Μπορείτε δε να δείτε τι έλαβα υπόψιν μου στο παρακάτω αρχείο, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε και από εδώ. Μην ξεχάσετε να κοιτάξετε τα επιμέρους φύλλα αξιολόγησης των κομμάτων, καθώς εκεί συμπεριλαμβάνονται και οι λεπτομέρειες της βαθμολογίας.


No comments:

Post a Comment

Please remember that I am not notified of any comments and will not respond via comments.

Try to keep your criticism constructive and if you don't like something, do tell me how to fix it. If I use any of your suggestions, you will be duly credited.

Although I'm happy to entertain criticism of myself in the comments section, I will not tolerate hate speech. You will be given a written warning and after that I will delete further offending comments.

I will also delete any comments that are clearly randomly generated by third parties for their own promotion.

Occasionally, your comments may land in the spam box, which may cause them to appear with a slight delay as I have to approve them myself.

Thanks in advance for your kind words... and your trolling, if you are so inclined.